3D-s munkáimat mutatom itt be
Modellek, textúrák, animációk

 


 
 

kep

 
Blooming Garden Slot

Ennek a kis slot játéknak a teljes grafikai anyagát készítettem a cégnél, mind a 3D-s és a 2D-s elemeket, animációkat, textúrákat, GUI-t, valamit az Unity-s részeit, ami a grafikai munkákat illeti..

 
 2015
 


 
   
Spintopia Slots

Szerteágazó és igazi kihívásokkal teli project volt a Spintopia Slots, amiből hetet készítettünk:
Penguin Splash, Scary Friends, Lucky Dolphin, Fantasy Forest, River of Riches, Legend of Olympus, Magic Money.

Amiket jómagam tettem hozzá egy részében, az a modellek és textúrák.
Kizárólag csak a saját kezem munkája:
riggelés, animációk, shaderelés, a grafikai anyagok végleges összeállítása és bevilágítása Unityben,
particle és egyéb effectek elkészítése szintén Unityben, valamint néminemű NGUI szöszölés. :)

 
 2014
 
 

 
  kep  
Armored Combat - tankok

Az Armored Combat játékba készültek
az alábbi Szovjet és Német tankok.


A modellek 510 és 1670 tris között mozognak.

A textúrák mérete 1024K.

 
2014
 

 
  kep  
Unity - vitorlás

Model, UV, textúrák.

 
2014
 
 
 
  kep  
Unity - vitorlás

Model, UV, textúrák.

 
2014
 

 
   
Smash Spin Rage

Érdekes és jó kihívás volt a dungeon anyagát elkészíteni grafikailag.
Egy kis ízelítő a Dungeon világából :)

 
 2013
 
 

 
   
Smash Spin Rage

A legnehezebb feladat volt a havas tájak,
pályák, assetek, textúrák elkészítése.
Egy kis ízelítő a North Pole világából :)

 
 2013
 
 

 
   
Smash Spin Rage

A SuperSmashBall elsődlegesen iPad2-re, majd iPhone4-re is elkészült.
A játékban a pályák megtervezése, látványviláguk kialakítása, a pályamodellek, assetek, egyéb kiegészítők 3D modelljei és textúrázása, némi effect és animáció készítés, valamint a pályák befényelése volt a feladatom.
A játék készítése során megismerkedtem a Unity3D programmal, amivel mondhatni, igen jó "barátságot" is kötöttem :)

 
 2013
 
 


 
   
SSB Shot-ok

Munkáim közül
pár shot.

 
2012
 
Level részletek:
kep kep
kep kep
kep kep

 
  kep  
Lowpoly Rat

Először csak úgy magamnak készítettem, de aztán bekerült a SSB játékba is.
Aki ügyes még achivement-et is kaphat érte:)

 
2012
 
 
   
Fortix2 Trailer

A Fortix 2 játékhoz közel 50 db pályát, valamint 3D asset-eket, épületeket, karaktereket és az animációkat készítettem.
Bár a játék felülnézetes, de az alapfestéseken kívül, minden 3D-ben, renderek után került a pálya alapokra.

 
2011
 
 

 
  kep  
Fortix 2

Így "festettem" meg egy pályát PS-ben, felhasználva a 3DS Max rendereket is.

 
2011
 
 
 
  kep  
Fortix 2

Sanyi az Ork, a játékban már csak 64 px-es felülnézteben látszik, de 3D modell és animáció készült hozzá.

 
 

 
  kep  
Fortix 2

Fortix, a főhős 3D modellje és animációja is csupán pár pixelben látszik a játékban:)
Modell, UV, textúra, anim.

 
2011
 
 
 
  kep  
Fortix 2

Pár karakter a játékból és azok animációs fázisaiból is részlet.
Modell, UV, textúra, anim.

 
2011
 

 
   
Fortix2 Zombie mód

A régi pályákat átszínezve készült a zombie mód, így ide már csak egy zombi modell és sírhant, valamint azok animációja került be.

 
2011
 
 
 
   
Ignite

Ez egy arcade típusú autóversenyzős játék melyben nagyrészt a 3D modellekért és textúrákért vagyok felelős:)

 
2010
 
 
 
   
Ignite - Autók

A videóban látott autók textúrázása,
a fiktív matricák tervezése, kivitelezése,
a modellek setup-olása, valamint néhány modell kasztnija, autóbelsők,
gumik modellezése, normalmap-olás, illetve a az enginbe való felkészítése volt a feladatom.

Ezt a bemutató videót Baráth Endre kollegám készítette Blenderből :)

 
 2010
 
 

 
  kep  
Ignite - épületek

Modellek, UV, textúrák, Diffuse, specular és normalmap-ok.

 
2009
 
 
 
  kep  
Ignite - épületek

Variálható szetek.
Modellek, UV, textúrák, Diffuse, specular és normalmap-ok.

 
2009
 

 
  kep  
Ignite - épületek

Modellek, UV, textúrák, Diffuse, specular és normalmap-ok.

 
2009
 
 
 
  kep  
Ignite - kikötő

Modellek, UV, textúrák, Diffuse, specular és normalmap-ok.

 
2009
 

 
  kep  
Ignite - Fiktív autó

Modell, UV, difusse map.

 
2009
 
 
 
  kep  
Ignite - kerék

Modell, UV, diffuse, specular és normalmap-ok.

 
2009
 

 
  kep  
Teszt panelek

Feladatom volt a lehető legegyszerűbb pálya elemek tervezése és modellezése, minimális textúra felhasználásával

 
2010
 
 
 
  kep  
Teszt pályarészlet

Így néz ki a teszt panelekből összerakott pályarészlet
3DS max alatt.
Modell, UV,normal és difusse map.

 
2010
 

 
  kep  
Circus

Concept, Modell, UV, textúra

 
2010
 
 
 
  kep  
Circus

Modell, UV, textúra

 
2010
 

 
  kep  
Spaceship

UV, diffuse, normal és specular mapok készítése.

 
2010
 
 
 
  kep  
Milan

Modell, UV, textúra, valamint lodok készítése

 
2006
 

 
  kep  
Lowpoly fej

Modell, UV, textúra

 
2008
 
 
 
  kep  
Lowpoly fej textúra

Modell, UV, textúra

 
2008
 

 
  kep  
Smart

Hobbiból készült:)
Modell, UV, textúra

 
2007
 
 
 
  kep  
Tatela

Hobbiból készült animáció gyakorláshoz.

 
2007
 

 
  kep  
Szegedi épületek

Projekt: Velocity
Modell, UV, textúra

 
2006
 
 
 
  kep  
Templomok

Projekt: Velocity
Modell, UV, textúra

 
2006
 

 
  kep  
WOC - Szobor

Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra

 
2006
 
 
 
  kep  
WOC - Szobor

Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra

 
2006
 

 
  kep  
WOC - tárgyak

Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra

 
2006
 
 
 
  kep  
WOC - tárgyak

Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra

 
2006
 

 
  kep  
WOC - szobor

Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra

 
2006
 
 
 
  kep  
WOC - pálya

Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra

 
2006
 

 
  kep  
WOC - pálya

Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra

 
2006
 
 
 
  kep  
WOC - pálya

Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra

 
2006
 

 
  kep  
AK 47

Projekt: The purger
Modell, UV, textúra

 
2005
 
 
 
  kep  
Dragunov

Projekt: The purger
Modell, UV, textúra

 
2005
 

 
  kep  
M 17

Projekt: The purger
Modell, UV, textúra

 
2005
 
 
 
  kep  
M 61

Projekt: The purger
Modell, UV, textúra

 
2005
 

 
  kep  
The Gate

A 3dluvr contestjére készült ez a képem.

 
2005
 
 
 
  kep  
KA 50

A KA 50 típusú helikopter a The purger című játékhoz készült.

 
2005
 

 
  kep  
Rattan garnitúrák

Projekt: Hotel
Modell, UV, textúra

 
2004
 
 
 
  kep  
Rattan garnitúrák

Projekt: Hotel
Modell, UV, textúra

 
2004
 

 
  kep  
A nap lement-e?

Az Artistpub "romos híd" contestjére készült.
Az alapját felhasználtam a Fortix1-hez.

 
2004
 
 
 
  kep  
Medusa

A 3dluvr contestjére készült ez a képem.

 
2002
 

 
  kep  
More than human

A 3dluvr contestjére készült ez a képem.

 
2003
 
 
 
  kep  
West

A néhai Render.hu oldalán meghirdetett versenyre készült.

 
2002
 

 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player